Appartement met 2 slaapkamers in @Southampton. Veel voorzieningen aanwezig: 2 tweepersoonsbedden, luxe beddengoed, tv, keukensets, pannen, borden, koekenpannen.
Communitycafé
Kom in contact met andere hosts, deel verhalen, klets gezellig en vier jullie successen.
Gesprekken
Uitgelicht
Hallo allemaal,
Heb je wel eens gewild dat je een plek had om de unieke situaties te bespreken die zich voordoen tijdens het verhuren? Daar is de Host Circle precies voor bedoeld.
👉Ga naar de zijbalk van het Communityforum, klik op 'Host Circle' en klik op de knop 'Deelnemen' om toegang te krijgen. Als je niet op 'Deelnemen' klikt, kun je de gesprekken niet zien of eraan deelnemen (je kunt ook hier klikken om de Host Circle te bekijken .)
Opgelet: discussies uit deze ruimte verschijnen niet in de zoekresultaten op internet!
Doe mee!
Met vriendelijke groet,
Bhumika
Dit is een gesprek dat ik hier een paar jaar geleden op de CC heb aangekaart. Onlangs had ik contact met een bekende Australische entertainer in het kader van het Adelaide Festival of Arts en dat bracht me terug bij dit oude bericht... Wie zou jij graag ontvangen?
Als je de kans zou krijgen, wie op deze planeet zou je dan het liefst ontvangen....en waarom?
Ik zal de bal aan het rollen brengen door te zeggen dat ik Scott Neeson zou willen ontvangen!
Scott emigreerde in 1964 met zijn ouders van Schotland naar Australië toen hij 5 jaar oud was. Ze verhuisden naar Zuid-Australië en vestigden zich in Elizabeth, een buitenwijk van Adelaide, op ongeveer 30 minuten van waar ik woon.
Na zijn mislukte poging om naar school te gaan, ging Scott aan de slag bij het filmcircuit van de Clifford Theatres, waar hij filmrollen bezorgde bij de verschillende Clifford-bioscopen in de stad. Hij klom op in de filmindustrie hier in Australië tot het punt waarop hij in 1986 hoofd werd van de distributie van Twentieth Century Fox in Australië. Hij werd naar Twentieth Century Fox in de VS gelokt en verhuisde er in 1993 naartoe als vicevoorzitter van marketing en klom uiteindelijk op tot voorzitter van Twentieth Century Fox.
In 2003 werd hij gerekruteerd om president van Sony Entertainment te worden en tussen het wisselen van functies nam hij een vakantie in Phnom Penh in Cambodja.
Tijdens zijn reis belandde hij toevallig op de vuilnisbelt van de stad en was hij geschokt door de honderden kinderen van amper 4 jaar oud die op zoek waren naar alles wat ze konden vinden om hun gezinnen in leven te houden.
Hij verliet Cambodja en nam zijn functie bij Sony op, maar werd voortdurend achtervolgd door gedachten aan die kinderen op die vuilnisbelt in Phnom Penh. Daarom verkocht hij na 3 maanden alles wat hij in LA had, verhuisde hij naar Cambodja en richtte hij het Cambodia Childrens Fund op, dat nu meer dan 2.000 kinderen onderwijst en voor 20.000 gezinnen zorgt.
Wie doet zoiets? ... Hij weigert de machtigste positie in de wereldwijde entertainmentsector en wijdt zichzelf en zijn leven aan de kansarmen.
Scott is nu 67 jaar oud en is de belichaming van de mens die ik graag zou willen zijn. Als ik die ene kans zou krijgen, zou ik graag een avondje of twee met Scott willen doorbrengen om erachter te komen wat hem zo'n geweldig mens heeft gemaakt!
Santé......Rob
Onderdeel van de huidige herfstupdate zijn de kaarten waarop jullie jullie eigen reizen en die van jullie vrienden kunnen bekijken. Daar kunnen jullie ook meteen zien hoe ze de accommodatie vonden en hoe ze die hebben beoordeeld:
Hebben jullie er al eens naar gekeken en iets interessants ontdekt?
Naar de Connections: https://www.airbnb.de/users/profile/connections-map
Als je het over koffie hebt, heb je in mij een bondgenoot.
Hallo allemaal,
Heb je wel eens gewild dat je een plek had om de unieke situaties te bespreken die zich voordoen tijdens het verhuren? Daar is de Host Circle precies voor bedoeld.
👉Ga naar de zijbalk van het Communityforum, klik op 'Host Circle' en klik op de knop 'Deelnemen' om toegang te krijgen. Als je niet op 'Deelnemen' klikt, kun je de gesprekken niet zien of eraan deelnemen (je kunt ook hier klikken om de Host Circle te bekijken .)
Ik doe mee! 🙌🏼🫡❤️
We moedigen hosts echt aan om lid te worden van de hostcirkel en eraan deel te nemen. We leren veel van elkaar.
Ik kijk ernaar uit om van gedachten te wisselen 😉
Deelnemen aan het gesprek
Een forum waar hosts over de hele wereld op 1 plek advies vragen, tips delen en samen groeien als host.
Hoi allemaal, ik ben hier om mijn recente ervaring als Airbnb-Superhost van 2 jaar te delen. Ongeveer drie weken geleden had ik een gast die tijdens zijn verblijf mijn woning onder water zette. Ik heb alles gedocumenteerd (met tijd- en datumstempels) en naar Airbnb gestuurd. Ik heb meer dan $ 7000 uitgegeven aan het repareren van de woning (met geverifieerde facturen/betalingsbewijzen) en Airbnb heeft mijn claim sinds 24-09-2023 ONGEMOEID gelaten. Mijn hypotheek is nu achterstallig, omdat ik het grootste deel van mijn spaargeld heb uitgegeven aan het repareren van de woning nadat de gast deze onder water had laten lopen. Zelfs nadat ik dit aan twee verschillende managers heb gemeld, is er nog steeds geen vervolgactie op mijn claim. Als je in een situatie met schade terechtkomt, betaal dan NIET meteen voor het herstel van de schade (indien mogelijk). Vraag een offerte aan, blokkeer de dagen en dien een claim in voor de schade en het verlies van gebruik. Doe niet zoals ik, want nu loop ik deze maand misschien mijn huis kwijt omdat ik niet over het geld voor mijn hypotheek beschik. En dat allemaal omdat een gast mijn huis onder water heeft laten lopen en Airbnb niets heeft gedaan om het geld dat ik heb uitgegeven OF de dagen die ik tijdens de reparaties heb misgelopen te vergoeden. Ik zal hier ook over posten op mijn sociale media, zodat mensen weten dat Airbnb weinig tot geen bescherming biedt binnen een bedrijfstak waar de kans op schade groot is. Ik heb VRBO bekeken en overweeg mijn activiteiten mogelijk naar dat platform te verplaatsen, als ik natuurlijk kan uitzoeken hoe ik mijn woning kan behouden.
Goedemorgen, ik ben Dome, host van een studio in Saronno sinds 2 jaar.
Ik ben host en ik heb een baan die veel tijd in beslag neemt.
Ik heb directe boekingen geaccepteerd van mensen met goede recensies op het platform om het aantal verblijven te verhogen.
Hallo , ik heb hetzelfde! 😊
-kalender
-beschikbaarheid